2012. január 4., szerda

NOTW

A heti köröm bejegyzés ugyan most nem éppen a legaktuálisabb, mert már elmúlt karácsony és nem is esik a hó, de azért nekem nagyon tetszik szerintem jópofa.:) ez igazából úgy valósult meg, hogy láttam egy képen és nagyon-nagyon, és még annál is jobban megtetszett a cuki kis pofija, és elhatároztam, hogy márpedig nekem kell. Najó ez kicsit furán hangzik, de tényleg nagyon tetszik a kis aranyos.:) Na nemis húzom tovább a szót itt van a drága:



Nagyon egyszerű elkészíteni viszont nagyon mutatós. Fehérrel le kell alapozni a körmöt, és ki kell rajzolni egy félkört barna lakkból. Fölé egy keskenyebbet, ez lesz a szem helye. ezután fekete tussal kell befejezni, díszíteni a rénszarvast, és persze el ne felejtsük, hogy Rudolph-nak (jelen esetben a gyűrűs ujjon lévő rénszarvasnak) piros legyen a nózija.:) 
itt van az eredeti kép, ahonnan 'megalkottam':


2 megjegyzés: